Praca: Specjalista pierwszej linii wsparcia (helpdesk)
- wsparciem użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy,
- obsługą i przyjmowaniem zgłoszeń poprzez system zgłoszeniowy, e-mail, telefon,
- aktywnym kontaktem z II i III linią wsparcia oraz dostawcami zewnętrznymi,
- zbieraniem informacji od użytkowników w zakresie przyjmowanych zgłoszeń,
- tworzeniem instrukcji/materiałów/dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk.
- dyspozycyjności (praca w trybie 3-zmianowym 24/7),
- gotowości do nauki oraz dzielenia się wiedzą,
- wykształcenia średniego technicznego (najlepiej informatyczne, mile widziane wykształcenie wyższe),
- poprawnej polszczyzny w mowie i piśmie (kontakt z użytkownikami, przygotowywanie dokumentacji),
- wysokiej kultury osobistej i pozytywnego nastawienia,
- dobrej organizacji pracy, systematyczności, dokładności,
- nastawienia na obsługę klienta wewnętrznego,
- znajomości sprzętu komputerowego, peryferii, systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych,
- umiejętności diagnozowania problemów IT,
- znajomości języka angielskiego na poziomie dokumentacji technicznej (mile widziana znajomość w stopniu komunikatywnym - kontakt z użytkownikiem).
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań