Praca: Specjalista ds. Reklamacji nadawczych z j. angielskim
Czym będziesz się zajmować:
- Składaniem reklamacji nadawczych na dedykowanych do tego stronach przewoźników,
- Uzupełnianiem niezbędnych dokumentów do dalszego procesowania reklamacji przez ubezpieczycieli,
- Monitorowaniem terminów odstąpienia od umowy przez klientów i zlecanie zwrotu środków po uprzedniej weryfikacji zasadności,
- Monitorowaniem terminu rozpatrzenia reklamacji i ewentualnym ponaglaniem przewoźników,
- Sprawdzaniem decyzji do reklamacji / składaniem odwołań przy oddalonych reklamacjach - aktualizacja statusów reklamacji w plikach współdzielonych,
- Współpracą z działami powiązanymi (dział zwrotów oraz dział obsługi klienta),
- Kontaktowaniem się (mailowo lub telefonicznie) z przewoźnikami oraz pracownikami towarzystwa ubezpieczeniowego.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Umiejętności obsługi komputera, w szczególności MS Excel,
- Znajomości zasad ortografii i gramatyki,
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz zdolności do podejmowania decyzji,
- Mile widziana znajomość zagadnień z prawa przewozowego na które można się odwołać składając odwołania,
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnych stanowiskach w firmach transportowych.
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań