przyjmowanie korespondencji przychodzącej oraz przygotowanie korespondencji do dekretacji przez Wojewódzkiego Komendanta, dbałość o prawidłowy przepływ korespondencji wewnątrz Wojewódzkiej Komendy, przekazywanie zadekretowanych pism, wykonywanie czynności związanych z korespondencją wychodzącą z Wojewódzkiej Komendy, obsługa oficjalnej skrzynki poczty elektronicznej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa organizacyjna spotkań i narad z udziałem wojewódzkiego Komendanta lub Zastępcy Wojewódzkiego Komendanta w tym posiedzień zespołu kierowniczego oraz odpraw kadry kierowniczej, obsługa skrzynki ePUAP, prowadzenie skretariatu, realizacja zadań związanych z obsługą interesantów
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:2 lata stażu pracy, dodatkowym atutem będzie 4 lata stażu pracy na stanowisku obsługi klienta, dokładność, komunikatywność, zaangażowanie, obowiązkowość, dyspozycyjność, umiejętnośc pracy w zespole, samodzielnośc, planowanie i organizowanie pracy, postawa etyczna
Miejsce pracy:Zielona Góra
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN