Praca: Samodzielny referent do spraw kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Samodzielny referent do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Numer: StPr/25/0280
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Prowadzenie akt osobowych pracowników. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych. Sporządzanie przelewów w systemie bankowym. Kontrola ważności badań lekarskich pracowników, wydawanie skierowań na badania i szkoleń bhp. Naliczanie ekwiwalentów bhp, ewidencja zakupów posiłków regeneracyjnych na stanowiskach robotniczych. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników. Prowadzenie kartotek urlopowych. Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów ustalenia emerytur, rent. Sporządzanie list płac. Naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją. Sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych świadczeń dla pracowników. Prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, kart podatkowych. Prowadzenie rejestru i rozliczanie umów zleceń. Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie w programie Płatnik oraz przesyłanie elektronicznie do ZUS: dokumenty zgłoszeniowe przyjętych i zwalnianych pracowników (m.in. ZUS ZUA, ZWUA, ZIUA); comiesięczne dokumenty rozliczeniowe (ZUS DRA, RCA, RSA, RZA); dokonywanie korekt dokumentów. Naliczanie i pobranie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń. Obsługa sprawozdawczości statystycznej w ramach portalu sprawozdawczego PFRON i GUS. Sporządzanie wszelkich informacji kadrowo płacowych niezbędnych dla celów planowania i sprawozdawczości. Archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw. Udzielanie informacji pracownikom w zakresie prowadzonych spraw.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

a. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe i minimum 1 roczny staż pracy lub średnie 4 letni staż pracy na podobnym stanowisku. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. Znajomość: języka polskiego w mowie i piśmie, kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych. Wiedza w zakresie : zagadnień w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zasad wynagradzania w zakresie jednostek sektora finansów publicznych, zasad dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,b. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie z zakresu: ekonomii, administracji, rachunkowości, bankowości lub pokrewne. Znajomość obsługi programów komputerowych tj. program Płace i Kadry z linii PROGMAN z Wolters Kluwer Polska sp. z o.o., lub innych płacowo-kadrowych oraz programu PŁATNIK. Obsługa przelewów bankowych. Rozliczanie nadgodzin liczbowych. Doświadczenie pracy w jednostkach budżetowych. Dobra organizacja pracy. Rzetelność, dokładność, systematyczność, dobra organizacja pracy. Umiejętność korzystania z przepisów prawa. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.

Miejsce pracy:

Krosno Odrzańskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim



Sprawdź najnowsze oferty pracy w Zielonej Górze i okolicach:

Manager Sprzedaży

Zarządzanie grupą Przedstawicieli Handlowych na podległym regionie poprzez wdrażanie standardów pracy, wyznaczanie celów i motywowanie, Realizację celów i planów sprzedażowych w regionie, Aktywne pozyskiwanie oraz budowanie długofalowych relacji z nowymi...

Firma: Klient portalu Praca.pl | Zielona Góra | dzisiaj
CZYTAJ WIĘCEJ

Sales & Business Development Specialist / Specjalista ds. rozwoju biznesu i sprzedaży

Zadania na stanowisku pracy: obsługa zapytań klientów, przygotowywanie ofert na podstawie otrzymanych kalkulacji od zespołu technicznego, poszukiwanie nowych leadów przy użyciu dostępnych narzędzi jak np. LinkedIn ( m.in. przemysł motoryzacyjny,...

Firma: Lumel Alucast Sp. z o.o. | Zielona Góra | dzisiaj
CZYTAJ WIĘCEJ

Pracownik produkcji

PRACA NA STANOWISKU PRACOWNIKA PRODUKCJI, CZYNNOŚCI PRODUKCYJNE, PAKOWANIE GOTOWEGO PRODUKTU. WPROWADZENIE NA STAN MAGAZYNOWY, UŁOŻENIE ZWROTÓW ZGODNIE ZE STANDARDAMI. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: dobra...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie | Świebodzin | wczoraj
CZYTAJ WIĘCEJ