Praca: Pracownik sekretariatu

Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer: StPr/21/1267
OBOWIĄZKI:
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadóor nad prawidłowym obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentów, organizacja oraz obsługa spotkań, obsługa kadr
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne


Wymagania inne:

wykształcenie średnie administracyjne, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Zielona Góra


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze



Sprawdź najnowsze oferty pracy w Zielonej Górze i okolicach:

Customer service specialist z jęz. słoweńskim

Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów słoweńskojęzycznych Analiza potrzeb klientów Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta Bardzo dobrej znajomości...

Firma: LeasingTeam Professional | Zielona Góra | dzisiaj
CZYTAJ WIĘCEJ

Inżynier budowy

W pracy będziesz odpowiadać za: prowadzenie dokumentacji budowy; bezpośredni dozór nad wykonywanymi pracami budowlanymi; nadzór nad jakością i terminowością wykonanych prac; weryfikację dokumentacji projektowej oraz zgłaszanie nieścisłości w...

Firma: W.P.I.P Sp. z o.o. Sp.K. | Nowa Sól | dzisiaj
CZYTAJ WIĘCEJ

Mobile app Developer Android iOS

Poszukujemy wykwalifikowanego mobile developera z wcześniejszym doświadczeniem programistycznym do tworzenia i utrzymywania aplikacji mobilnych na Androida i iOS. Do obowiązków programisty mobilnego należy badanie trendów w zakresie UI i UX, aktualizowanie...

Firma: Taylor Shipping Solutions | Zielona Góra | wczoraj
CZYTAJ WIĘCEJ