Praca: Młodszy Specjalista I linii wsparcia
- Wsparciem użytkowników w codziennej pracy w zakresie systemów informatycznych i sprzętu,
- Obsługą i przyjmowaniem zgłoszeń poprzez system zgłoszeniowy i telefon,
- Aktywnym kontaktem z II i III linią wsparcia oraz dostawcami zewnętrznymi,
- Zbieraniem informacji od użytkowników w zakresie przyjmowanych zgłoszeń,
- Tworzeniem instrukcji/artykułów/dokumentacji do bazy wiedzy.
- Gotowości do nauki oraz dzielenia się wiedzą,
- Wykształcenia średniego technicznego (najlepiej informatyczne, mile widziane wykształcenie wyższe),
- Znajomości sprzętu komputerowego, peryferii, systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych,
- Umiejętności diagnozowania problemów IT,
- Poprawnej polszczyzny w mowie i piśmie (kontakt z użytkownikami, przygotowywanie dokumentacji),Wysokiej kultury osobistej i pozytywnego nastawienia,
- Dobrej organizacji pracy, systematyczności oraz umiejętności logicznego myślenia,
- Dokładności, nastawienia na obsługę klienta wewnętrznego,Dyspozycyjności (planowana jest praca rotacyjna w trybie dwuzmianowym 6-14, 14-22),
- Znajomości języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji technicznej oraz budowania prostych zdań w komunikacji z użytkownikiem.
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań