Praca: Młodszy specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
- Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim (infolinia przychodząca)
- Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń klientów
- Realizowanie celów projektowych i zespołowych
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - najlepiej C1
- Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Sprawna obsługa komputera
- Nastawienie pro-klienckie
- Dyspozycyjność do odbycia 4 tygodniowego zdalnego szkolenia w godzinach 09:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku
- Elastyczność zatrudnienia-poszukujemy osób zarówno na pół etatu jak i na cały etat, ale ważna jest całkowita dyspozycyjność podczas szkolenia
- Niepowtarzalną szansę współudziału w rozwoju projektu
- Innowacyjne i międzynarodowe środowisko pracy
- Codzienny kontakt z językiem niemieckim
- Pakiet benefitów do wyboru
- Atrakcyjny system premiowy
- Profesjonalne szkolenie wdrażające
- Nowoczesne narzędzia komunikacji i technologii, które ułatwiają i przyspieszają pracę