Praca: Junior Paid Social Specialist
- prowadzeniem i planowaniem działań reklamowych z wykorzystaniem ekosystemu reklamowego Facebook (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network) oraz innych platform social media,
- przygotowywaniem wycen i rekomendacji kampanii,
- przygotowaniem i implementacją kampanii,
- monitoringiem i optymalizacją kampanii zgodnie z celami,
- przedstawianiem wniosków i rekomendacji z prowadzonych działań.
- pół roku doświadczenia w prowadzeniu działań reklamowych w ekosystemie Facebook po stronie agencji lub inhouse,
- analityczne zacięcie,
- znajomość Excela,
- znajomość Menedżera Reklam,
- znajomość Google Analytics,
- samodzielność w działaniu, inicjatywa,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi reklamowych platform: Tik Tok, Pinterest, Twitter, Snapchat.
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań