Praca: Inspektor
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek użyteczności publicznej o charakterze administracyjno-biurowym:
stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, na II piętrze, oświetlenie naturalne i sztuczne, stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urzadzenia do realizacji zadań:komputer, drukarka, telefon; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Zakres zadań
- Prowadzi prace planistyczne dotyczące zamierzeń obronnych na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny;
- Rozpoznaje zagrożenia bezpieczeństwa i obronności państwa, ocenia zagrożenia oraz opracowuje zadania dla poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych jednostek w celu realizacji zadań wynikających z zadań mobilizacyjno-obronnych;
- Opracowuje i aktualizuje przy udziale komórek i jednostek organizacyjnych KMP, plan działania Komendanta Miejskiego Policji w Zielonej Górze na wypadek zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny, w zakresie organizacyjnym, kadrowym, logistycznym, łącznościowym w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki;
- Uczestniczy w opracowaniu, realizacji i aktualizacji planów operacyjnych funkcjonowania miasta i powiatu;
- Realizuje i uczestniczy w pracach dotyczących problematyki szczególnej ochrony obiektów;
- Sporządza roczne plany pracy, szkoleń i ćwiczeń oraz sprawozdań z realizacji zamierzeń obronnych i działania w sytuacjach kryzysowych;
- Organizuje i prowadzi szkolenia dla jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie tematyki obronnej, reagowanie w sytuacjach kryzysowych i ćwiczeń sztabowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- Posiadanie upoważnienia do dostępu informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zlożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostepu do informacji niejawnych
- umiejętność obsługi systemów informatycznych
- umiejetnść obsługi urzadzeń biurowych
- umiejętność analitecznego i syntetycznego myślenia
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia1972r.
- znajomość przepisów resortowych oraz funkcjonowania struktur jednostki.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe