1.Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym przyjętych do realizacji dokumentów (wniosków, umów, porozumień, zamówień, faktur, rachunków, zaliczek, rozliczeń zaliczek, delegacji) oraz ich opracowywanie i kompletowanie. Fakt kontroli pod względem formalno-rachunkowym pracownik potwierdza swoim podpisem.2.Bieżące uzgadnianie, dekretowanie i księgowanie wszystkich dowodów dotyczących dochodów i wydatków ( w szczególności dotyczących Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych PFRON)- w zakresie przydzielonych rejestrów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont oraz według szczegółowości ustalonej w klasyfikacji budżetowej i planach finansowych.3.Bieżąca analiza stanów rachunków bankowych, czuwanie nad wysokością środków niezbędnych do realizacji przelewów, sporządzenie przelewów bakowych, sporządzenie wyciągów bakowych.4.Bieżące analizowanie wszystkich prowadzonych kont- uzgadnianie sald. 5.Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań z tytułu dostaw i usług, odprowadzenie dochodów.6.Sporządzanie sprawozdań cząstkowych w zakresie przydzielonych rejestrów.7.Sporządzanie wniosków o przekazanie środków PFRON.8.Wystawianie not korygujących i obciążeniowych dotyczących wszelkich sprostowań, ewentualnego mylnego finansowania, księgowania oraz przeksięgowania należności i zobowiązań, ewidencja odsetek.9.Czuwanie na bieżącym egzekwowaniem należności i zobowiązań, ewidencja odsetek.10.Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.11.Przygotowywanie dokumentacji i udzielanie wyjaśnień dla organów kontroli.12.Realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informacji.13.Archiwizacja dokumentacji.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Wykształcenie średnie.Kierunek/ specjalność ekonomiczne.Doświadczenie zawodowe- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowości budżetowej.Uprawnienia, umiejętności: doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych , ustawy o samorządzie województwa, ustawy prawo zamówień publicznych , rozporządzeń dotyczących sprawozdawczości, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność stosowania właściwych przepisów prawa, samodzielność.
Miejsce pracy:Zielona Góra
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 806 do 6 400 PLN