Praca: Informatyk
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca wykonywana w warunkach normalnych - praca administracyjno – biurowa. System pracy ośmiogodzinny, jednozmianowy. Kierowanie pojazdami służbowymi o masie do 3,5 tony. Stanowisko usytuowane jest na I piętrze budynku. Oświetlenie naturalne i sztuczne, praca w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej niż dobowy wymiar czasu pracy. Narzędzia i materiały pracy – telefon, komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka dokumentów. Praca w nowoczesnym budynku, posiadającym podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku, posiadającym windę, toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Bariera architektoniczna – brak drzwi wewnątrz budynku otwieranych automatycznie.
Zakres zadań
- pełnienie obowiązków administratora jawnych i niejawnych systemów informatycznych w jednostce;
- bieżące administrowanie zasobami sprzętowo - programowymi , ewidencja, właściwe wykorzystanie, legalność;
- dokonywanie przeglądów, czynności konserwacyjne sprzętu łączności i informatyki;
- administrowanie monitoringiem CCTV i systemem modułów kontroli dostępu.
- bieżące utrzymanie i rozwój własny, istotnych systemów informacyjnych, wstępna obsługa incydentów, rozpoznanie zagrożenia cyberbezpieczeństwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie informatyka, zarządzanie systemamidoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- przeszkolenie z obsługi programów komputerowych,
- umiejętność sprawnej obsługi urządzeń biurowych i sieci teleinformatycznych,
- prawo jazdy kategorii B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadane poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawny