Praca: Asystent / Asystentka Prezesa
- prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego,
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji na spotkania biznesowe,
- sporządzanie sprawozdań, prezentacji, wysyłanie maili oraz prowadzenie kluczowej korespondencji,
- tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów,
- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy,
- gotowość do odbywania wyjazdów służbowych,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy.
- wykształcenie co najmniej średnie administracyjne,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- dyspozycyjność,
- czynne prawo jazdy kat.B,
- bardzo dobra znajomość pakietu MSOffice,
- zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność,
- pozytywne usposobienie.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.