Praca: Administrator nieruchomości
na czas określony
Centrum Administracji
(Zielona Góra)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- podejmujesz działania na obszarze województwa lubuskiego,
- utrzymujesz właściwy stan techniczny nieruchomości i zapewniasz prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych,
- organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestniczysz w kontrolach organów zewnętrznych,
- realizujesz zalecenia z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- uruchamiasz i monitorujesz bieżące naprawy, konserwacje oraz drobne prace remontowe na rzecz administrowanych nieruchomości oraz ich infrastruktury technicznej,
- zapobiegasz awariom, uruchamiasz i monitorujesz prace w celu usunięcia skutków awarii oraz kompletujesz wymaganą dokumentacje w tym zakresie,
- monitorujesz terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne,
- identyfikujesz i zgłaszasz potrzeby remontowe, infrastrukturalne i inwestycyjne w nieruchomościach,
- prowadzisz książki obiektów budowlanych oraz przechowujesz dokumentację określającą stan prawny nieruchomości i dokumentację techniczną obiektu,
- aktualizujesz bazy danych dotyczących administrowanych nieruchomości.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz pełny zakres wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru administrowania nieruchomościami,
- masz wykształcenie wyższe,
- umiejętnie pracujesz pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- jesteś osobą samodzielną w działaniu, dokładną, rzetelną i sumienną,
- mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).