Praca: Specjalista do spraw zamówień publicznych/kierownik działu utrzymania ulic i zieleni
W zakresie zamówien publicznych: -wybór właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego, -weryfikacja zgodności opisu przedmiotu zamówienia, -kompleksowa obsługa zgodnie z przepisami prawa zamówień publ. W zakresie działu utrzymania ulic i zieleni: -nadzorowanie całości spraw i pracowników.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: **Obsługa komputera
Uprawnienia: prawo zamówień publicznych
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych, umiejętność obsługi komputera i internetu, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy i rozwiązywania problemów
Miejsce pracy:
Kargowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze