Praca: Kierownik Stoiska
- Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi.
- Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru.
- Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami.
- Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych.
- Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu.
- Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi.
- Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z Klientem.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doświadczenie w pracy w sprzedaży, obsłudze Klienta.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu.
- Rzetelność i uczciwość oraz otwartość na zmiany.
- Dobra znajomość programów MS Office (szczególnie Excel).
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Gotowość do pracy fizycznej.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- System premiowy.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.